هدف ما از ایجاد راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات نه تنها از بین بردن نیروهای انسانی نیست بلکه دانش خود را بصورت قابل درک در اختیار همگان قرار خواهیم داد ، تا مشکلات کاری را آن طور که خود می پسندند برطرف نمایند.


پیامک صوتی



تبلیغات تلفنی


نظرسنجی تلفنی

سـامـانـه مـدیـریـت ایـنـتـرنـت - کد صفحه : 16

نفوذ وب در دنیای مدرن به حدی است که یکی از نقاط مهم تمرکز آن مدیریت سازمانی محسوب می شود. مدیران قوی با بهره گیری از مشاوران ارشد فناوری اطلاعات، ساختارهای سازمانی خود را بر پایه IT طراحی می‌کنند...

برای موفقیت در اینترنت، مدیریت حساس و دقیقی لازم است. اما چرا سازمان‌های کمی به این ماجرا توجه دارند؟ بیشتر کارشناسان در این رابطه نظر مثبتی دارند و معتقدند برای داشتن عملکردی موثر در اینترنت، نیاز به اداره‌ی امور فعال و مدیریت دقیق آن وجود دارد.

عبارت "اداره‌ی امور"، عبارتی مصطلح و پر استفاده است. به طوری که امروزه پس از پیش آمدن هر نوع مشکلی، "اداره‌ی امور" به عنوان حلال تمامی مشکلات وارد صحنه می‌شود و پس از قرار دادن و چینش صحیح نقش‌ها و مسئولیت‌ها، مشکلات به خودی خود، یک به یک از سر راه برداشته خواهند شد.

برخی اوقات در دنیای واقعی کارمندان و کارکنانی وجود دارند که کار خود را مهم‌ترین نقش سازمان می‌دانند و در رابطه با آن در تمامی کنفرانس‌ها، جلسات، کلاس‌های آموزشی و دوره‌های مختلف شرکت می‌کنند تا الهامات لازم در رابطه با کارشان را گرفته و به بهترین نحو از عهده‌ی کاری که به آن‌ها محول شده است، برآیند. آنان کار خود را جدی می‌گیرند. وظیفه‌ای که بر دوششان نهاده شده را مهم‌ترین وظیفه‌ی سازمان تلقی می‌کنند، هر چند ممکن است این وظیفه از دید دیگران اهمیتی نداشته باشد. اما آنان به کار خود ادامه داده و دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارند.

کلید موفقیت در اداره‌ی امور اینترنتی که به عنوان یکی از محیط‌ های مدرن کاری مطرح است، نه تنها به شناخت وظایف و تکالیف سازمانی بستگی دارد بلکه مدیریت خود و امور اطراف و محوله به ما در موفقیت سازمان ذیربط خواهد داشت.

از سوی دیگر افرادی وجود دارند که نقش خود را در سازمان بی اهمیت می‌دانند و تلاش برای اجرای بهتر آن را بیهوده تلقی می‌کنند. این گونه افراد معمولاً گروه اول را به تمسخر؛ و یا آنان را به تلاش بی‌نتیجه متهم می‌کنند. اما باید دانست که کلید موفقیت می‌گیرند در اداره‌ی امور اینترنتی که به عنوان یکی از محیط‌های مدرن کاری مطرح است، نه تنها به شناخت وظایف و تکالیف سازمانی بستگی دارد بلکه مدیریت خود و امور اطراف و محوله به ما در موفقیت سازمان ذیربط خواهد داشت.