پیامک صوتی |
تبلیغات تلفنی |
نظرسنجی تلفنی |
برخی کاربردهای سامانه کیمیا پیامک:
کاربردهای سامانه کیمیا پیامک در سازمان های دولتی
در زیر برخی از کاربردهای مهم پیام کوتاه در سازمان های دولتی را کیمیا پیامک به شما تقدیم می کند:
1- انتشار اخبار سازمان
2- دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش های مردمی
3- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
4- نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
مثال: نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ (1- خیلی خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعیف)
5- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
6- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
7- اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده آخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
8- اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
9- ارسال پیامكهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل
10- اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امكان قابلیت گزارش گیری
این سیستم مناسب سازمانهای دولتی است كه می تواند جدای از كاربردهایی كه ذكر بسیاری از كاربردهای مفید دیگر هم داشته باشد.
با راه اندازی این سیستم برای سازمان خود، شما به جمع سیستم های هوشمند پاسخگویی آنلاین خواهید پیوست...
کاربرد سامانه کیمیا پیامک برای فروشگاه داران
در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار
کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر
مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:
1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل
هستید. مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.
3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد
که همواره او را به یاد دارید.
مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد
4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار
مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی
5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.
سال نو مبارک
6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری
ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی
فروشگاه دار محترم با آسودگی تمام به جمع مشتریان ویژه ما بپیوندید، ما در تمامی مراحل راهنما و در کنار شما خواهیم بود .
دفتر بیمه و خدمات بیمه ای و اطلاع رسانی با کیمیا پیامک
در زیر به برخی از فوائد سیستم کیمیا پیامک برای دفاتر بیمه اشاره می کنیم :
1- ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای (تخفیفات و موارد تعریف شده)
2- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .
3- ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد
4- اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
5- ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان
6- اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن
7- اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
8- ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
9- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه
10- برگزاری نظرسنجی ومسابقات
11- ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
12- ارسال پیامک برای گروه خاص
13- ارسال پیامک برای منطقه خاص
14- ارسال پیامک برای کد خاص
اين سيستم مناسب دفاتر بیمه است كه مي تواند جداي از كاربردهايي كه ذكر بسياري از كاربردهاي مفيد ديگر هم داشته باشد.
با راه اندازي اين سيستم براي دفتر بیمه و کارگزاری بیمه خود، شما به جمع سيستم هاي هوشمند پاسخگويي آنلاين خواهيد پيوست ...
راهکار مشتری مداری برای آژانس های مسافرتی با کیمیا پیامک
امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.
یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس
مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.
تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:
1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل
6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید
7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی
8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک
مسئول محترم آژانس مسافرتی با آسودگی تمام به جمع مشتریان ویژه ما بپیوندید، ما در تمامی مراحل راهنما و در کنار شما خواهیم بود .