هدف ما از ایجاد راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات نه تنها از بین بردن نیروهای انسانی نیست بلکه دانش خود را بصورت قابل درک در اختیار همگان قرار خواهیم داد ، تا مشکلات کاری را آن طور که خود می پسندند برطرف نمایند.


پیامک صوتی



تبلیغات تلفنی


نظرسنجی تلفنی

» طراحی وب سایت - کد صفحه : 49

طراحی وب سایت چیزی بیش از خلق گرافیک زیبا و چشمگیر است. سایت موفق در عین سادگی می‏تواند به سرعت با کاربران تازه و قدیمی ارتباط برقرار کند. از آنجا که تکنولوژی‏های کابران وب در حال تغییر است، طراح سایت حرفه‏ای علاوه بر این موارد باید نوع کسب و کار مشتری را نیز مد نظر داشته باشد. طراحی سایت در داده پرداز کیمیا با توجه به نیازهای مشتری انجام می شود.سایتهای طراحی شده توسط  داده پرداز کیمیا دارای گرافیک منحصر به فرد و ساختار اصولی می باشند.

  - طراحی سایتهای شخصی

  - طراحی سایتهای شرکتی

  - طراحی و توسعه فروشگاه های آنلاین

  - طراحی و توسعه انجمن های گفتگو

  - طراحی انواع وب سایت بر اساس درخواست مشتری و...

 
انواع سایت ها :

سایتهای ثابت (Static Website)

این سایتها یکبار طراحی می شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آنها قرار می گیرد و پس از آن برای تغییر در آنها نیاز به یک طراح حرفه ای یا
نیمه حرفه ای سایت است. زبان برنامه نویسی اینگونه از سایتها غالبا HTML و Java Script هستند که در نوع توسعه یافته تر از CSS نیز بهره گرفته می شود.

از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایتهای ثابت استفاده می شود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند. علاوه براین کاهش حجم
کدها که باعث خوانایی بشتر سایت توسط رباتهای جستجوگر می شود از یک سو و کاهش زمان بارگذاری از سوی دیگر سبب بهتر شدن وضعیت آنها از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو یا همان "رنکینگ" می شود. سایتهای ثابت قیمت طراحی پایین تری را نیز عمدتا نسبت به سایر سایتها دارند.

عدم امکان ایجاد تغییر در این نوع از سایتها توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهرهمندی از گرافیک و ظاهری زیبا می شود چرا
که همه چیز ثابت است از جمله متون و اندازه تصاویر و همچنین همه عناصر مکان مشخص و ثابتی را دارند در نتیجه می توان برای محل قرار گرفتن هر یک از اجزاء بهترین تصمیم را گرفت.

اما از طرفی نیز عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می شود تا امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت صلب
شود. سایتهای استاتیک برای اشخاص و شرکتهایی که نیاز به تغییرات دائم محتوی ندارند مناسب می باشد.

 
سایتهای پویا (Dynamic Website)


محتوای سایتهای داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر
است. زبان برنامه نویسی وبسایتهای پویا میتواند براساس نیاز متفاوت باشد اما عمدتا از زبانهای ASP , ASP.Net و Php استفاده می شود و از زبانهای کمکی CSS و Silver light و یا Ajax برای ایجاد قابلیتهای ویژه نیز بهره گرفته می شود.

در اینگونه از سایتها از سیستم های مدیریت محتوی که در اصطلاح به CMS که مخفف Content Management System است استفاده می شود.

برای هر سایت با توجه به نوع فعالیت سایت از cms های مختلفی استفاده می شود.

در سایتهای داینامیک شما بدون داشتن هیچ گونه دانش زبان های برنامه نویسی قادر خواهید بود تا سایت خود را مدیریت کنید ، مطالب را ویرایش ، حذف و ثبت کنید ، ساختار سایت و چیدمان آن را تغییر دهید و ...

 
مزایای داشتن یک وب سایت

اثر سایت در اطلاع رسانی:

داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت
میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد.

برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای یک سایت فقط کافیست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن در طول سایت هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

تاثیر سایت در بازاریابی:


موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند.

میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود 50 نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی:


با داشتن یک وبسایت صاحبان و مدیران آن وارد عرصه تجارت الکترونیک می شوند و امکان استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک برای آنها بوجود می آید از مهمترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد.

در دسترس بودن:

سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی:

امروزه یکی از ملزومات فعالیت بدون مرز سایت است و تقریبا هیچکس نمی تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

درآمد زایی:


میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایتها و بروز رسانی و رسیدگی به
آنها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است.